Goed om te weten

  • Houd bij het maken van een afspraak rekening met een wachttijd van gemiddeld 4 weken. Rondom vakanties, feestdagen en in sommige periodes is het wat drukker waardoor de wachttijd op kan lopen. Het kan voorkomen dat er door een te lange wachttijd geen trimbehandelingen ingepland kunnen worden. Wil je een trimbehandeling voor je kat? Maak dan ruim van te voren een afspraak.
  • Katten zijn erg gevoelig voor plotselinge geluiden en bewegingen en het dier zou hier onnodig angstig van kunnen worden. Om deze reden is het dan ook niet wenselijk dat er (kleine) kinderen tijdens de behandeling aanwezig zijn of dat er mensen in en uit lopen! Dit zorgt voor meer stress bij jouw kat en kan de trimbehandeling nadelig beïnvloeden! Dit geldt ook voor andere huisdieren. Uiteraard mag je er zelf wel bij blijven; vaak werkt de aanwezigheid van de eigenaar zelfs geruststellend voor een dier.
  • In het geval je kat de behandeling niet (helemaal) toelaat wordt er € 35,00 gerekend voor de gereserveerde tijd plus de gemaakte reis- en eventuele parkeerkosten.
  • Afspraken die niet door kunnen gaan dienen minimaal 48 uur van tevoren geannuleerd te worden. Dit kan zowel telefonisch als via Whatsapp of per mail.
  • Ik behandel geen katten met een schimmelinfectie. Schimmelinfecties zijn zeer besmettelijk! Vermoed ik dat je kat een schimmelinfectie heeft dan ben ik genoodzaakt de behandeling te stoppen. Ik zal je adviseren om naar een dierenarts te gaan. De trimbehandeling, de gemaakte reis- en eventuele parkeerkosten worden in rekening gebracht in verband met de gereserveerde tijd en intensieve schoonmaakkosten.
  • Na elke trimbehandeling wordt al het materiaal waarmee gewerkt wordt grondig gereinigd en gedesinfecteerd.